Veelgestelde vragen (FAQ)

Bestellen

deurgrepencenter.nl is zowel voor particuliere als zakelijke klanten. 

Verzendkosten voor bestellingen onder de € 50,00 zijn
Nederlandse klanten: € 4,95
Belgische klanten: € 5,95

Geen verzendkosten voor bestellingen boven de € 50,00

In de meeste gevallen is het niet meer mogelijk om uw bestelling te wijzigen. U kunt altijd contact met ons opnemen zodat wij kunnen kijken of wij nog wat kunnen betekenen. 

Betalen

IDEAL, CreditCard , Bancontact en Klarna (achteraf betalen).

Ja, met Klarna achteraf betalen. 

Werkt de betaling niet? Neem dan contact op met onze klantenservice of stuur een mail naar info@deurgrepencenter.nl, dan kijken we graag met u mee.

Levertijd en bezorging

Op werkdagen voor 15.00 besteld is in de meeste gevallen de volgende werkdag in huis. Het kan voorkomen dat een bestelling door drukte  bij de bezorgdiensten of andere omstandigheden later aankomt dan verwacht.

Nadat u een bestelling heeft geplaatst krijgt u als eerst een bevestiging dat uw bestelling bij ons in behandeling is genomen. Zodra de bestelling wordt verzonden krijgt u een mail dat de status is gewijzigd naar bestelling verzonden. In deze mail staat de track- en trace code van uw bestelling.

Op https://www.postnl.nl/ontvangen/pakket-ontvangen/track-en-trace/  kunt u uw track and trace code invoeren. Hier kunt u uw track and trace code invoeren. Nadat uw pakket bij het sorteercentrum van PostNL is ingescand wordt een aflevertijd aangegeven

Deze ontvangt u binnen 24 uur. Heeft u een bestelling in het weekend geplaatst, dan ontvangt u een track & trace binnen 48 uur. Geen track & trace ontvangen? Neem dan contact met ons op via info@deurgrepencenter.nl.

Wij leveren standaard in Nederland en België. In overleg is het mogelijk om naar andere landen te zenden, neem hiervoor contact op via info@deurgrepencenter.nl.

Retourneren

Het retourtermijn van een bestelling is 30 dagen vanaf het moment dat het pakket bezorgd is. 

Binnen 30 dagen dient het product met reden retour gemeld te worden via de retourpagina. Na aanmelding en bevestiging dient het product binnen 14 dagen retour ontvangen te zijn bij ons retouradres. Wanneer de producten in goede orde ontvangen zijn zal het retourproces verder in werking worden gesteld. 

Het retourlabel wordt binnen 24 uur na aanmelding per mail toegestuurd.

De retourkosten verschillen per land.
Nederland: € 0,00
België: € 5,95

Nee helaas kan dit niet. Je ontvangt een retourlabel per mail welke jezelf dient te printen en vervolgens over het oude verzendlabel dient te plakken.

De producten dienen in de originele verpakking met alle toebehoren retour gestuurd te worden. Vervolgens verpak je het product goed in een doos met de eventuele opvulmateriaal welke eerder bijgeleverd was. Zorg ervoor dat de verzenddoos goed afgesloten is met goede tape en dat er geen oude verzendlabels zichtbaar zijn. Plak eventueel het retourlabel over het oude verzendlabel.

Wanneer wij de bestelling in goede orde retour hebben ontvangen zal de terugbetaling in werking worden gezet en zal het aankoopbedrag binnen 2-7 werkdagen retour worden gestort. De voorwaarden van een geretourneerd product zijn te lezen bij ons ‘Verzend en retourbeleid’. De terugbetaling zal gaan op dezelfde manier als waarmee de betaling voldaan is. Wanneer er gekozen is voor Klarna achteraf betalen, dan zal het bedrag geannuleerd worden van uw account.

Zakelijk

Ja dat kan zeker. Voor zakelijke klanten kan er een eigen account aangemaakt worden via deze link. Wij checken je bedrijf en keuren je zakelijke account goed.

Deze ontvang je automatisch. Geen btw factuur ontvangen? Neem dan contact met ons op via info@deurgrepencenter.nl

Klachten

Neem zo snel mogelijk contact op via info@deurgrepencenter.nl stuur hierbij eventueel een foto met wat er mis is, het bestelnummer en om welk product het gaat. Onze klantenservice zal binnen 24-48 uur contact met u opnemen.

Check altijd de track & trace, in sommige gevallen is de zending vertraagd of op een andere locatie afgeleverd. Is dit niet het geval, neem dan contact met onze klantenservice op of via de mail info@deurgrepencenter.nl

Heeft u een klacht over het product , een probleem met de zending of iets anders? Neem dan contact met ons op via info@deurgrepencenter.nl. We zullen binnen 24-48 uur contact met u opnemen om zo tot een passende oplossing te komen.

Is jouw vraag nog steeds niet beantwoordt na het lezen van bovenstaande antwoorden. Neem dan contact met ons op en we helpen je vraag verder!

Contact opnemen